Un exemplu in acest sens il constituie laboratoarele Bioderma, care la inceputul anului trecut au infiintat o reprezentanta in Romania si au inregistrat o crestere in vanzari de 20%, peste cresterea pietei de dermacosmetice.
In ceea ce priveste comportamentul consumatorului, s-a observat totusi o scadere a numarului de produse pentru asigurarea confortului pielii, achizitionate in perioada de criza.
"Produsele dermocosmetice sunt destinate persoanelor care manifesta o anumita sensibilitate a pielii. Pacientul cu o astfel de sensibilitate este convins de necesitatea achizitionarii acestor produse pt confortul personal, indiferent de costul acestora. Insa pe timp de criza, pacientii s-au multumit sa achizitioneze cate un singur produs, de igiena sau de tratament, in schimbul unei intregi game de ingrijire a pielii", ne-a declarat Gina Pirelici, Brand Manager Bioderma.
Laboratoarele Bioderma si Tonic advertising au lansat recent gama Hydrabio pentru hidratarea fetei.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro