In Romania, criza economica s-a suprapus si cu cea de pe piata farmaceutica. Cu toate acestea, vanzarile de produse dermatocosmetice nu au fost grav afectate.

Un exemplu in acest sens il constituie laboratoarele Bioderma, care la inceputul anului trecut au infiintat o reprezentanta in Romania si au inregistrat o crestere in vanzari de 20%, peste cresterea pietei de dermacosmetice.

In ceea ce priveste comportamentul consumatorului, s-a observat totusi o scadere a numarului de produse pentru asigurarea confortului pielii, achizitionate in perioada de criza.

"Produsele dermocosmetice sunt destinate persoanelor care manifesta o anumita sensibilitate a pielii. Pacientul cu o astfel de sensibilitate este convins de necesitatea achizitionarii acestor produse pt confortul personal, indiferent de costul acestora. Insa pe timp de criza, pacientii s-au multumit sa achizitioneze cate un singur produs, de igiena sau de tratament, in schimbul unei intregi game de ingrijire a pielii", ne-a declarat Gina Pirelici, Brand Manager Bioderma.

Laboratoarele Bioderma si Tonic advertising au lansat recent gama Hydrabio pentru hidratarea fetei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.