Una dintre ofertele prezentate la cel mai mare targ de nunti din vestul tarii, care se desfasoarala Arad in perioada 5 - 7 februarie, este organizarea nuntii sub forma unei povesti, in care sunt implicati mirii si invitatii la eveniment.

Reprezentantul unei firme care organizeaza nunti de acest gen a spus ca povestea este conceputa impreuna cu mirii, iar pretul organizarii unui astfel de eveniment este de aproximativ 1.500 – 2.000 de euro, transmite corespondentul NewsIn.

"Oricine merita sa aiba particica lui de frumos, macar in ziua nuntii. Fiecare nunta inseamna o poveste, dar, din pacate, bugetul unor miri nu permite acest lucru. Iti trebuie foarte multa imaginatie. Pentru fiecare poveste creata, de multe ori ajung aproape de nunta, dar o schimb. Acum pregatim 11 povesti de nunta, una dintre ele se numeste «Povestea florilor de primavara» si va fi organizata in 24 aprilie“
, a declarat Luminita Catana, managerul agentiei de organizare evenimente „Angels Tango”.

Catana a mai mentionat ca pentru aceste nunti exista cotracte de confidentialitate cu mirii, „pentru ca e pacat sa se repete aceeasi poveste“.

„Pana acum am avut ca poveste de nunta plimbarea prin orasele romantice ale Europei, sau «povestea fluturelui», «povestea florii soarelui“. O astfel de nunta inseamna crearea unei povesti de la A la Z, incepand cu invitatiile, primirea musafirilor, amenajarea salii, crearea unei atmosfere specifice in sala. De exemplu, la «povestea florii soarelui“ am avut pentru mireasa un parfum cu miros de floarea soarelui si in sala se simtea miros de floarea soarelui. Povestea trebuie sa fie cursiva, exact cum e cea cu Ileana Cosanzeana, si are un final fericit“, a mai spus managerul agentiei.

Conform celor care organizeaza nunti sub forma de povesti, pretul pentru un astfel de eveniment este 1.500 – 2.000 de euro, la 100 de persoane invitate. „Daca nu am face povestile accesibile nu ar mai avea sens. Nu mi se pare normal ca numai oamenii cu foarte multi bani sa aiba parte de o poveste de nunta. Povestile mele sunt pentru oamenii simpli, sunt accesibile. In pret este inclus proiectul povestii, decorarea meselor, a salii, florile si moderatorul evenimentului, care face ca aceasta poveste sa decurga asa cum trebuie. La o astfel de poveste este implicata o echipa de 25 - 30 de persoane, care se ocupa de organizarea evenimentului“, a mai explicat Luminita Catana.

Targul „Petreceri de Vis“, organizat la Complexul Expo Arad International din Arad, este cel mai mare eveniment de acest fel din vestul tarii si se afla la cea de-a treia editie. La editia din acest an participa 60 de firme de profil din tara si strainatate.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.