Timp de patru zile, peste 100 de companii romanesti de profil, printre care importatori, distribuitori si producatori isi vor expune produsele si serviciile bucurestenilor, potrivit Kudika.
Ideea lansarii acestui concept a venit din dorinta de a sprijini micii producatori romani, iar publicul bucurestean a intampinat cu succes aceasta idee, in special pentru faptul ca nu au mai fost nevoiti sa piarda timp in mall-uri si magazine comerciale.
Pentru anul 2010, organizatorii isi propun sa implementeze acest proiect si in alte orase din tara.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro