O gara din judetul Mehedinti, pentru care s-au cheltuit peste sase milioane de euro, nu poate fi data in folosinta CFR-ului. De ce? Raspunsul vine de la Gazeta de Sud: trenurile de calatori ar trebui sa treaca exact prin mijlocul peronului.

Cel mai indraznet proiect al unei Eurogari, poate cea mai scumpa din Romania, a fost pus pe hartie in anul 2001, aprobat de Guvernul Romaniei in 2003, iar lucrarile, care se ridicau la vremea aceea la 5.850.000 de euro, au fost incepute de o firma din Drobeta Turnu Severin in 2004, Eurogara nefiind finalizata nici pana in prezent. De ce? Potrivit Gazeta de Sud, totul a plecat de la o ambitie politica, deoarece investitia nu se justifica pentru o statie unde nici in vremurile cele mai bune ale CFR-ului numarul calatorilor nu era mai mare de 150-200 in 24 de ore. Dupa ce constructorii au ajuns cu intarziere de peste patru ani la un nivel de aproape 90% din proiect, cheltuind de mult banii alocati, si-au dat seama ca de-abia acum incepe greul. Proiectul este aproape imposibil de finalizat, dar va mai costa o avere. Prefectul judetului Mehedinti, Ion Matu, ar trebui sa mearga la Guvernul Romaniei si sa faca lobby pentru ca statia CFR din Drobeta Turnu Severin sa primeasca inca 20 de milioane de euro.

"Ca sa poata fi data in folosinta Eurogara din Severin, in valoare de sase milioane de euro, mai trebuie circa... 20 de milioane de euro pentru realizarea peronului, prin desfiintarea unei linii ferate. Este inadmisibil!", a exclamat prefectul.

Cititi mai multe aici.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.