"Ce probabilitate exista ca un barbat sa aleaga berea Redd's in locul celei clasice, amarui?"

De la aceasta intrebare a plecat "Re'inventarea berii cu arome", noua campanie a Redd's. Pentru ca berea inseamna de obicei orz, hamei, apa, drojdie....si masculinitate, am Re'interpretat povestea berii, pornind de la cateva date mai putin cunoscute.

Fiecare cultura straveche a cunoscut placerea de a savura o bere proaspata. Folosind diferitele tipuri de cereale, oamenii au creat primele tipuri de bere inca din vremurile antice. In trecut insa, fabricarea berii se asemana procesului de coacere a painii si revenea, ca si cel din urma, femeilor. In secolele XI si XII apa avea o calitate indoielnica, astfel ca femeile inlocuiau deseori carafa de apa cu cea de bere fabricata in casa. Cu ingrediente clasice sau imbogatita cu arome din extracte naturale, berea avea un gust placut, echilibrat, indragit de femei si barbati deopotriva. Cele mai talentate sau mai dibace dintre femei vindeau surplusul de bere produsa. Astfel, in jurul secolului al XV-lea industria berii era dominata de femei, multe dintre ele detinand mici berarii.

Odata cu mecanizarea muncii, procesul a fost preluat de barbati...iar consumul in consecinta. De la gustul mai aspru, pana la imaginea si contextul in care a fost plasata, berea a devenit un produs perceput a fi prin excelenta masculin. Femeile au Re'venit in industria berii in perioada Primului Razboi Mondial, cand au inceput sa inlocuiasca mana de lucru barbateasca in fabricile de bere.

Adevarata Re'intalnire a feminitatii cu berea s-a produs insa odata cu dezvoltarea categoriei "berilor cu arome". Pentru ca sunt mai atente la detalii, mai pretentioase in ceea ce priveste gustul, femeile apreciaza aromele proaspete, fructate, care estompeaza gustul clasic al berii. Dorinta de a incerca retete noi a dus, de-a lungul vremii, la incercari multiple de a imbogati gustul berii, cele mai indragite ingrediente fiind fructele, sub forma de suc sau sirop.

Berea clasica este obtinuta prin fermentarea drojdiei cu ajutorul mustului de bere obtinut din malt, urmata de maturarea si filtrarea berii. Pentru a obtine gustul distinct, fructat, berea parcurge inca o etapa fata de "itinerarul" ei obisnuit: imbogatirea cu arome naturale de fructe.

In Romania, istoricul berii cu arome a inceput odata cu lansarea Redd’s. Cu un gust revigorant de fructe, berea Redd's continua si imbogateste prin stilul propriu traditia berilor cu arome. Redd's ramane insa, in esenta, o specialitate de bere blonda. Alaturi de aromele de fructe, vei Re'gasi in gustul Redd's aceeasi consistenta a berii clasice, data de ingredientele de baza folosite dar si de concentratia de alcool de 4,5%, obisnuita pentru o bere. Astfel, Redd's ofera echilibrul intre o bere de calitate si arome naturale de fructe, toate acestea in doua variante de gust, pentru a raspunde si celor mai pretentioase cerinte. Consumata cu moderatie, Redd's este un rasfat al gustului, prin savoare, dar si delectare, mai ales daca este savurata impreuna cu prietenele, intr-o dupa-amiaza relaxanta.

In aceasta perioada berea Redd's re'vine in atentia consumatorilor cu o abordare fresh si o atitudine mai provocatoare. Plecand de la ideea ca STILUL oricarei femei este diferit si smart, natural si usor de "accesorizat", creativ si ingenios, potrivit momentului - ca femeile insele - Redd's a inteles ca asa trebuie sa fie si bautura pe care o propune pentru ele! Asumandu-si publicul feminin drept principal segment de consumatori, campania "Re'taste beer" se adreseaza femeilor moderne, pe care le indeamna sa "Re'descopere berea" si povestea ei.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.