“Pentru perioada sarbatorilor de iarna din 2009, reducerile vor fi mult mai agresive si mai complexe. Retailerii vor trebui sa fie foarte inventivi si sa aduca oferte serioase, cu alte beneficii si bonusuri pentru atragerea clientului”, spune Malina Soare, marketing manager al companiei Elmec, unul dintre cei mai importanti jucatori ai pietei de profil.
Pentru atragerea clientilor si mentinerea nivelului vanzarilor la cel de anul trecut, magazinele ofera, pe langa clasicele reduceri de preturi, si bonusuri sub forma de cadouri sau produse.
Mai multe detalii aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Italienii vor să limiteze numărul de turiști în ariile sale naturale: ce...
Sursa: wall-street.ro