Din cele 546 persoane care au sunat la linia telefonica pusa la dispozitie de Prefectura Capitalei pentru semnalarea problemelor importante, mai multe persoane au anuntat furturi, au cerut bani imprumut, au comandat pizza sau au solicitat un taxi
Telefonul Cetateanului (021/9866) este functional de trei luni, cu raspunsuri pentru pentru intrebari si solicitari in intervalul 08 :00 - 16 :00, oferite de catre o persoana din cadrul Prefecturii Capitalei. Aceasta fie ii consiliaza pe pe apelanti in ceea ce priveste obtinerea de informatii punctuale, fie ii redirectioneza spre alte institutii abilitate, potrivit NewsIn

Majoritatea intrebarilor (150 de persoane) s-au referit la posibilitatea cetatenilor refugiati in Basarabia si Bucovina de Nord de a primi despagubiri, 101 persoane au avut intrebari cu privire la legelile proprietatii, iar 79 au avut nelamuriri cu privire la situatia refugiatilor in Cadrilater, potrivit unui comunicat al institutiei.

Prefectura anunta modificarea paginii web, printr-o structurare mai operativa a continutului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.