Startul campaniei “Degeaba” a fost dat saptamana aceasta, iar celor care vor sa fie auziti, organizatorii le transmit sa intre pe vreaubilet, unde pot spune “pe sleau” ce le inspira aceasta campanie. La sfarsitul acesteia, cele mai inteligente dintre aceste pareri vor fi premiate de VreauBilet si publicate in Jurnalul National, unde vor fi anuntati si castigatorii.
Pepino Popescu, directorul general VreauBilet, descrie aceasta actiune ca fiind un proiect original, caruia ii preconizeaza totodata un impact deosebit in randul publicului roman, educat si culturalizat. “Deznodamantul” campaniei va fi exprimat prin intermediul unui eveniment deosebit, ce va fi anuntat din timp.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro