Contactat pentru o reclamatie cu privire la lipsa apei calde in cartierul Drumul Taberei, un angajat Radet a sfatuit un client "sa se spele la copaie", dupa care i-a inchis telefonul
Clientul a cerut mai multe informatii cu privire la anuntul de lipsa a apei in perioada 16 septembrie-6 octombrie. Dispecerul Radet i-a oferit insa un raspuns batjocoritor: "Va spalati... incalziti o oala de apa pe aragaz si va bagati in cada si o turnati in cap. Pe mine prea putin ma intereseaza, ca sunt un taran si asta e. Eu ma spal la copaie. Acum ati venit din Moldova si ati ajuns in Bucuresti... Pa, la revedere".

Furnizor de utilitati a fost amendat pentru atitudinea angajatului fata de client.

Cititi mai multe in Realitatea.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.