“Am constatat ca un turist in Romania poate achizitiona cel mult un obiect destul de rudimentar lucrat, din plastic, cu chipul lui Dracula inscriptionat, ca amintire de calatorie de aici. Asa s-a nascut ideea noastra de a propune primii magneti turistici care sa surprinda Romania intr-o ipostaza mai nuantata si care sa promoveze Bucurestiul, in randul prietenilor celor care se intorc cu magnetii acasa, ca o destinatie similara marilor capitale europene”, spune Ana Wagner, proprietara magazinului Wagner Arte Frumoase si Povesti.
Noua colectie de obiecte miniaturale realizata de Atelierul Wagner Arte Frumoase si Povesti a fost realizata in urma unei investii de 3.000 de euro.
Mai multe detalii despre noua colectie de magneti de portelan, gasiti aici.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro