Social 26 August 2009 16:48
Decizia de a-ti imbunatati stilul pentru a obtine un nou job poate parea, la prima vedere, o solutie hilara. Insa schimbarea stilului personal vizeaza o transformare de profunzime, nu doar de reimprospatare a garderobei
Personalitatea si atitudinea fata de noii colegi, dar si punctuatia in email-uri si documente, sunt calitati strans legate de obtinerea unui nou job, sustin specialisti in recrutare abordati de Wall street Journal (WSJ) pe aceasta tema.

Daca ai dubii cu privire la stilul pe care ar trebui sa il adopti, cel mai indicat este sa recurgi la un stil clasic, conservator. Nu uita sa conversezi in termeni politicosi cu orice coleg, fie ca este vorba despre o discutie pe email sau una fata in fata. Iar cum retelele de socializare online sunt din ce in ce mai vaste si importante, ai grija si la abordarea contactelor din listele de networking online (linkedIn sau Facebook).

Potrivit specialistilor, daca ati fost disponibilizat este bine sa pastrati secret acest fapt. Astfel, daca esti intrebat de fostul tau job, recruiterii recomanda sa raspunzi simplu: “Nu am in acest moment o colaborare stabila. Sunt in cautare de noi oportunitati”.

“Cele mai multe persone intra in bucluc atunci cand incep sa ofere detalii despre fostul loc de munca. Cel mai bine e sa te gandesti la o noua slujba ca la un nou inceput”, sustine un recruiter.

De asemenea, consilierii in cariera recomanda ca persoanele disponibilizate recent sa profite de cateva zile sau saptamani libere inainte de a-si cauta un alt loc de munca, timp necesar pentru a se gandi la strategia de organizare in vederea gasirii unui nou job.

Cititi mai multe in Wall-Street.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.