"Astfel, oricine si-a cumparat un bilet pentru o cursa a companiei My Air cu destinatia Romania – Italia si Italia – Romania, indiferent de locul de plecare sau aterizare, poate sa foloseasca zborurile operate de catre compania Blue Air platind doar taxele de aeroport aferente zborurilor", informeaza reprezentantii Blue Air, care opereaza zboruri din Bucuresti spre urmatoarele destinatii din Italia: Verona (cu plecare si din Arad), Milano (cu plecare si din Bacau si Sibiu), Roma Fiumicino (cu plecare si din Bacau, Sibiu), Bologna (cu plecare si din Bacau), Catania, Napoli si Torino Cuneo (cu plecare si din Bacau). Compania opereaza zboruri si din Suceava catre Venetia.
Aproximativ 500 de pasageri, care ar fi trebuit sa plece spre Italia, sunt afectati de anularea de miercuri a curselor MyAir de pe Baneasa, iar pana in prezent niciun reprezentant MyAir nu a luat legatura cu aeroportul sau cu pasagerii, a declarat pentru NewsIn, George Mihalcea.
"Directorul operational al aeroportului Baneasa, Marius Gardea, a aflat de la agentul de handling ca din cele sase curse MyAir anulate, una spre Bari, care ar trebui sa decoleze la noapte, ar putea fi operata. Nu am reusit, pana in prezent, sa vorbim cu niciun reprezentant MyAir, pentru a ne comunica cauza acestor anulari", a precizat Mihalcea.
Potrivit regulamentului, reprezentantii companiei aeriene au obligatia sa informeze pasagerii despre eventuale intarzieri sau anulari, sa le asigure apa, alimente si, eventual, cazare, daca este cazul, ceea ce pana in prezent nu s-a intamplat.
MyAir a recunoscut, printr-un comunicat dat publicitatii luni seara, ca are probleme de natura economica si a explicat ca membrii CA evalueaza propunerile inaintate de anumiti investitori, potrivit Realitatea TV. Reprezentantii MyAir au mai explicat ca problemele legate de decolarea zborurilor companiei se datoreaza neajunsurilor financiare cu care se confrunta compania, dar ca acestea vor fi depasite.
Pe aeroportul din Bergamo, pasagerii care trebuiau sa se imbarce luni pentru cursele italiene interne au ramas la sol, din cauza interdictiei date de compania care gestioneaza activitatea pe aeroport. Autoritatea Nationala pentru Aviatie Civila a dat dispozitii in acest sens, explicand ca aceasta masura a fost luata pentru ca MyAir nu a platit taxele si tarifele catre administratia aeroportului.
In ultimele zile, aproximativ 2.000 de pasageri au avut de suferit din cauza problemelor companiei MyAir.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
5 trucuri pentru a evita problemele digestive de Paște. Așa te poți bucura de...
Sursa: garbo.ro
-
Sunt bolnavă de tine, deși nu ești al meu...
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Diana Șoșoacă intră în cursa pentru Primăria Capitalei
Sursa: wall-street.ro