“Mecanismul promotiei consta intr-un Cupon Surpriza primit de catre consumator la fiecare 50 RON folositi la cumparaturi in hypermarketurile Carrefour. Acasa, in timpul vizionarii calupurilor publicitare, Cuponul Supriza va fi postat pe ecranul televizorului, mai precis, in dreptul semnalului rosu din spotul Carrefour. Astfel, posesorul cuponului va putea vedea cu usurinta, daca a castigat unul dintre cele 700.000 de premii puse la bataie in campanie. Un cupon din 8 este castigator”, argumenta Publicis, agentia de publicitate care s-a ocupat de aceasta campanie, pentru IQads.ro.
Totusi, lucrurile nu stau chiar asa pentru ca, prin apropierea de orice suprafata de culoare rosie, castigul de pe „cartonasul surpriza” de la „Carrefour” devine vizibil, arata financiarul.ro. Astfel, angajatii oricarui magazin isi pot insusi cu usurinta premiile puse in joc.
In aceasta situatie, se pun cateva probleme, sustine paginademedia.ro:
• Unde este surpriza? De ce sa astepti „lumina rosie de pe ecran”, din moment ce poti citi mesajul direct la casa in palma?
• Cum se poate verifica daca vanzatoarea pune deoparte sau nu bonurile castigatoare?
• Au verificat cei de la Carrefour, la inceputul promotiei, daca bonurile au mesajul bine ascuns?
Razvan Capanescu, directorul de creatie al agentiei de publicitate Publicis, care s-a ocupat de promotie, a explicat situatia pentru paginademedia.ro. “Noi am mizat pe ceva inovativ, din punct de vedere al agentiei. Este o imperfectiune care a intervenit in procesul de productie, in sensul ca nu s-a reusit incriptarea pana la capat. Se mai intampla, dar nu afecteaza in niciun fel sansele de castig”, arata Capanescu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro