Cei care au trecut miercuri prin centrul Capitalei au avut parte de o intalnire de neuitat: zeci de tineri scandau tot felul de lozinci glumete, agitau pancarte cu mesaje care mai de care mai haioase si imparteau pufuleti in stanga si in dreapta. Mai mult, tinerii inarmati cu pufuleti au si protestat in fata unor unor institutii ale statului, cum ar fi BNR sau Ministerul Muncii, indemnandu-le pe acestea sa inchida putin robinetul cu vesti proaste pe care le tot dau poporului. Chiar de-s vremurile grele, nu ne mai dati vesti rele! au spus ei. Sa fi fost o manifestatie in toata regula? Si daca da, pentru ce militau tinerii?
Raspunsul este simplu: Gusto, marca de pufuleti indragita de toata lumea, deopotriva de cei mici si de cei mai mari, a lansat o initiativa curajoasa, menita sa sa aduca din nou zambetul pe fetele tuturor romanilor. Asta cu atat mai mult cu cat in cele mai recente studii figuram ca unul din cele mai pesimiste popoare.

Pentru aceasta mareata misiune, pufuletii Gusto au initiat Liga Optimistilor, din care sigur ca poate face parte oricine, cu o singura conditie: sa fie optimist! Nu-i nevoie de carnet de membru, nici de formular de inscriere, iar cotizatia nu se plateste, ci se masoara in buna dispozitie!

Sub sloganul “Hraneste-ti optimismul!”, Gusto isi propune asadar sa ii faca pe romani sa fie mai optimisti si mai increzatori in viata, indiferent de sicanele zilnice. In fond, orice neplacere trece mai usor daca stii sa vezi dincolo de ea, daca o privesti cu putin optimism, nu?

Dar pufuletii Gusto promit ca nu se vor opri aici. Liga Optimistilor este doar prima lor initiativa dintr-un lung sir de actiuni menite sa faca intreaga Romanie sa rada!



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.