"Suntem extrem de bucurosi ca avem ocazia sa oferim publicului roman o experienta inedita, pe care o stiu doar din filmele americane: un cinematograf drive in. Mai mult decat atat, am reusit sa aducem pentru Baneasa Drive In Cinema un sistem digital de proiectie care se foloseste doar la un singur cinematograf pentru masini din lume", a declarat Loredana Croicia, Sales & Marketing Director, Baneasa Shopping City.
Baneasa Drive in Cinema va avea o capacitate de peste 300 de masini si un ecran de 23.5 metri lungime si 10 metri inaltime. Filmul va fi proiectat pe peretele Baneasa Shopping City prin intermediul unui proiector digital care va permite vizionarea peliculelor in cele mai bune conditii. Sunetul va fi transmis prin intermediul unei frecvente radio locale, pe care clientii o vor putea recepta la sistemul propriu de sonorizare al masinii.
Baneasa Drive in Cinema va fi deschis zilnic, dupa ora 21:00, asa ca toti cinefilii vor avea ocazia sa urmareasca filmele preferate in aer liber. Pretul unui bilet la film va fi de luni pana joi de 15 RON, iar in weekend 20 lei. Pentru copii, elevi, studenti si pensionari pretul unui bilet va fi de 10 lei.
Romanii intra rar in salile de cinema
Doar un roman din cinci vede un film la cinema in decursul unui an, rata autohtona de interes pentru peliculele prezentate pe marile ecrane fiind cea mai scazuta din Europa, potrivit datelor centralizate de Mediasalles si prezentate de NewsIn.
In clasamentul care ia in calcul datele din 2007, Romania figureaza cu 0,2 intrari la cinema pe cap de locuitor, in timp ce in Irlanda cifra este de 4,5 intrari la cinema pe cap de locuitor, cea mai mare din Europa. Altfel spus, fiecare irlandez vede la cinema intre patru si cinci filme pe an. Pe locul al doilea se afla Spania, cu 3,5 intrari pe an, urmata de Lichtenstein, 3,2, si Franta, 3,1.
"Cele mai scazute rate se inregistreaza in tarile din Europa de Est, foarte apropiate de Romania fiind, din acest punct de vedere, Bulgaria, tarile din fosta Iugoslavie si statele baltice", a precizat managerul grupului Cinema City International, Moshe Greidinger.
Criza creste traficul complexurilor cinematografice
Potrivit lui Greidinger, numarul de vizite la cinematograf a crescut cu peste 20% in primele luni din 2009, ca efect al crizei financiare, atat la nivel local cat si international.
In acest context, Cinema City Romania va inaugura, in luna octombrie, primul megaplex din Bucuresti, in cadrul mall-ului AFI Palace Cotroceni, relateaza Wall-Street. Complexul va avea 21 de ecrane si o capacitate de 4300 de locuri si va folosi tehnologia tridimensionala IMAX. Compania va mai deschide un al doilea megaplex, cu 15 sali de cinema, in Bucuresti, in Sun Plaza Mall, la scurt timp dupa inaugurarea megaplexului din Cotroceni.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro