Social 27 Mai 2009 15:47
Piata autohtona a retailului modern este influentata din ce in ce mai mult de promotiile magazinelor, circa 97% dintre cumparatori orientandu-se in functie de acest aspect in alegerea produselor de pe raft, a declarat directorul general al Daedalus Group, Daniel Enescu.

"Piata retailului incepe sa migreze catre zona de promotii. Primul trimestru al anului a dus multe schimbari in comportamentul consumatorului. Conform ultimelor noastre studii, 25% dintre cumparatori aleg des o marca aflata la promotie, circa 72% fac aceasta alegere uneori, in timp ce numai 3% dintre ei nu sunt sensibili la promotii", a spus directorul general al companiei de cercetare, Daniel Enescu, citat de NewsIn.

De asemenea, acesta a mai adaugat ca aproximativ 90% dintre cumparatori se informeaza constant de promotiile magazinelor din revistele acestora.

In plus, potrivit studiilor citate de reprezentantul Daedalus, oamenii au inceput sa se orienteze catre marci mai ieftine, in defavoarea celor pe care le prefera.

"Circa 8,1% dintre cumparatori aleg des o marca mai ieftina, in locul celei pe care o prefera, in timp de 60% fac aceasta alegere ocazional", a explicat Enescu, care a adaugat ca in afara de promotii, discounturile reprezinta un element important in alegerea produselor.

Tjeerd Jegen, Real: Romanii vaneaza promotiile pe timp de criza

Cu scopul de a atrage cat mai multi clienti pe timp de criza, marile lanturi de hypermarketuri vin cu tot mai multe promotii, in special pe segmentul de electronice, unde cererea este in scadere.


Despre autor:

Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.