Madalina Mihalache, consilier de presa al Biroului de Informare al Parlamentului European in Romania, a afirmat ca, in cadrul campaniei publice organizate de Parlamentul European pentru stimularea participarii la vot la scrutinul din iunie, aceasta cabina va fi amplasata in Bucuresti pana pe 22 aprilie, urmand ca apoi sa fie mutata succesiv si in Arad, Brasov, Ramnicu Valcea si Galati. Ea a explicat ca au optat pentru amplasarea cabinei in Gara de Nord din Bucuresti datorita fluxului mare de persoane care tranziteaza zona, nu neaparat bucuresteni, relateaza NewsIn.
Cabina este amplasata langa panoul de informare asupra sosirilor si plecarilor trenurilor din gara. Cei care se aflau, in momentul lansarii punctului de informare, in Gara de Nord au venit la cabina mai mult din curiozitate. Doi tineri veniti din Valea Jiului sa munceasca in Bucuresti, dar pentru ca nu si-au primit banii, nu mai aveau cu ce sa isi achite biletul inapoi la Petrosani, au intrebat daca Parlamentul European le poate garanta locul de munca in Romania. Ei au auzit ca Gigi Becali candideaza si au spus ca ar fi inclinati sa-l voteze pentru ca "a facut mai mult pentru tara asta decat altii", dar nu stiau nici cand este scrutinul, nici ce rol are Parlamentul European. "Votez!... dar nu am buletinul la mine", a spus unul dintre tineri.
Primul utilizator al cabinei, George Angiulescu, care se declara "jurnalist de profesie", era preocupat de problemele din justitie si de faptul ca legislatia Uniunii Europene nu este respectata intocmai in Romania.
Cetatenii comunitatii europene vor putea sa comunice mesajele lor catre Parlamentul European prin intermediul cabinelor multimedia, dintre care una va fi prezenta si in Romania, unde alegatorii isi vor putea inregistra un mesaj. Opiniile alegatorilor vor fi afisate in fata Parlamentului European, unde, in acest sens, vor fi montate ecrane gigantice. Campania initiata de PE, in contextul alegerilor europene, pentru stimularea participarii la vot se va axa, in Romania, asupra unor teme precum energia, migratia, bugetul si modalitatile de cultivare a plantelor, avand ca target tinerii, femeile, persoanele din mediul rural si pensionarii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro