Tinerii interesati sa participe la Olimpiadele Comunicarii, cea mai importanta competitie adresata studentilor sau masteranzilor care isi doresc o cariera in publicitate sau relatii publice, se mai pot inscrie pana pe 16 aprilie, anunta organizatorii.
La competitie pot participa echipe de cate cinci membri, care trebuie sa pregateasca o campanie pe unul dintre domeniile de concurs, respectiv relatii publice, publicitate, comunicare politica sau institutionala.

De exemplu, pentru proba de advertising, concurentii trebuie sa creeze, anul acesta, o campanie publicitara “care sa ii convinga pe consumatori sa cumpere produse fabricate in Romania, in defavoarea celor din import”, potrivit regulamentului competitiei.

In perioada 22-25 aprilie vor avea loc preselectiile. Echipele selectate vor fi invitate la un interviu unde vor trebui sa-si prezinte campania si vor fi evaluate in functie de creativitate, gandire strategica, abilitati de prezentare si sinergia echipei.

Castigatorii acestei etape vor lucra pentru un "client" real, de exemplu la proba de publicitate clientii sunt Tuborg Romania, Petrom, Recolamp, RBS Romania, Gillette, Radio ZU, Jack Daniel's, Kudika, Jurnalul National, Strategic.ro si Revista BIZ.

Pentru unul din acesti clienti echipa va trebui sa realizeze, pe parcursul a doua saptamani, o campanie de publicitate sau comunicare, iar pentru a intelege mai bine cerintele clientului vor fi stabilite intalniri cu reprezentantii acestuia. Echipele vor fi indrumate de tutori.

In perioada 18- 19 mai vor fi prezentate campaniile, iar pe 22 mai vor fi premiati castigatorii.

Competitia Olimpiadele Comunicarii se desfasoara inca din 2001, iar in primii doi ani s-a numit “Concursul de Strategii de Imagine”. Olimpiadele Comunicarii au fost distinse de-a lungul timpului cu cinci premii, Premiul Special "PR pentru PR" (PR Award 2005), premiul pentru cel mai bun proiect de tineret, oferit de ANSIT, in 2004 si in 2003, premiul pentru cel mai bun program in domeniul educatiei, oferit de Radio Romania, in 2004 si Premiul Golden Awards for Excellence (PR Award 2003).


Despre autor:


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.