Dragos Bucurenci, pe care jurnalistul Iulian Comanescu l-a denumit “cel mai bun brand personal”, si-a folosit de-alungul timpului, abilitatile de comunicare pentru a promova activitati de responsabilitate sociala. Bucurenci, presedintele organizatiei MaiMultVerde, a fost joi, unul dintre invitatii PR Forum, la dezbaterea Tendintele anului 2009 in relatii publice.
Pentru a sustine ideile lui Dragos Bucurenci, Diana Klusch, director Corporate Affairs la Ursus Breweries a declarat ca Ursus nu va renunta la programele sale de responsabilitate sociala.
“Ursus este o companie puternica si isi permite in continuare sa fie puternica din punctual asta de vedere, deci nu vom renunta la proiectele de responsabilitate sociala. Suntem acum in proces de redefinire a comunicarii si vom informa in timp util despre acest lucru”, a declarat Diana Klusch .
Luna trecuta, acelasi Dragos Bucurenci nominaliza in topul celor mai responsabile companii nume mari ca Petrom, Coca-Cola HBC Romania si Unicredit Tiriac Bank.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Cafea, jazz și o vizită „acasă la Isărescu”: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro