Social 30 Martie 2009 10:32
Dragos Bucurenci, cunoscut pentru activitvismul sau in domeniul protectiei mediului, alaturi de organizatia neguvernamentala Mai MultVerde, incurajeaza companiile sa nu renunte la proiectele lor de responsabilitate sociala in acest an de criza financiara.
“E criza si agentiile taie bugetele de responsabilitate sociala. Le taie cu totul. Trebuie sa fii puternic ca sa iti permiti sa fii generos. Solutia inovativa pe care o propun este veche de cand lumea. Spuneti-le companiilor pentru care lucrati, ca cea mai proasta decizie este sa renunte la proiectele de responsabilitate sociala. Cu fiecare proiect pe care il inchid, transmit in piata un mesaj clar despre subrezenia lor, despre neputinta lor. Cu fiecare proiect pe care il duc mai departe, cu fiecare proiect generous pe care il mentin, ele transmit un mesaj clar de nesters publicului, partenerilor si competitorilor despre puterea lor, despre stabilitatea lor. A fi generos nu este un simplu lux este si cel mai inteligent lucru pe care il poate face cineva in acest moment”, a argumentat Dragos Bucurenci in cadrul evenimentului PR Forum.

Dragos Bucurenci, pe care jurnalistul Iulian Comanescu l-a denumit “cel mai bun brand personal”, si-a folosit de-alungul timpului, abilitatile de comunicare pentru a promova activitati de responsabilitate sociala. Bucurenci, presedintele organizatiei MaiMultVerde, a fost joi, unul dintre invitatii PR Forum, la dezbaterea Tendintele anului 2009 in relatii publice.

Pentru a sustine ideile lui Dragos Bucurenci, Diana Klusch, director Corporate Affairs la Ursus Breweries a declarat ca Ursus nu va renunta la programele sale de responsabilitate sociala.

“Ursus este o companie puternica si isi permite in continuare sa fie puternica din punctual asta de vedere, deci nu vom renunta la proiectele de responsabilitate sociala. Suntem acum in proces de redefinire a comunicarii si vom informa in timp util despre acest lucru”, a declarat Diana Klusch .

Luna trecuta, acelasi Dragos Bucurenci nominaliza in topul celor mai responsabile companii nume mari ca Petrom, Coca-Cola HBC Romania si Unicredit Tiriac Bank.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.