Dragos Bucurenci, pe care jurnalistul Iulian Comanescu l-a denumit “cel mai bun brand personal”, si-a folosit de-alungul timpului, abilitatile de comunicare pentru a promova activitati de responsabilitate sociala. Bucurenci, presedintele organizatiei MaiMultVerde, a fost joi, unul dintre invitatii PR Forum, la dezbaterea Tendintele anului 2009 in relatii publice.
Pentru a sustine ideile lui Dragos Bucurenci, Diana Klusch, director Corporate Affairs la Ursus Breweries a declarat ca Ursus nu va renunta la programele sale de responsabilitate sociala.
“Ursus este o companie puternica si isi permite in continuare sa fie puternica din punctual asta de vedere, deci nu vom renunta la proiectele de responsabilitate sociala. Suntem acum in proces de redefinire a comunicarii si vom informa in timp util despre acest lucru”, a declarat Diana Klusch .
Luna trecuta, acelasi Dragos Bucurenci nominaliza in topul celor mai responsabile companii nume mari ca Petrom, Coca-Cola HBC Romania si Unicredit Tiriac Bank.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro