Social 5 Martie 2009 02:22
Accesul spre peronul Garii Aeroport “Henri Coanda”, aflat de fapt la doi kilometri de aeroport, se face pe un teren revendicat de doua batrane.

Inaugurare cu scandal, miercuri, a liniei feroviare Gara de Nord Bucuresti-Aeroportul “Henri Coanda”. Cativa localnici nemultumiti au tinut mortis sa astepte cursele de dimineata ale cursei dintre Gara de Nord si localitatea Balotesti pentru a informa ziaristii ca prin construirea peronului CFR li s-ar fi incalcat dreptul la proprietate. "Accesul la acesta a fost construit pe un teren cu o suprafata de 1.200 de metri patrati care este in proprietatea lui Aurelia Cristian si Anca Iliescu, domiciliate in localitatile Otopeni si Busteni. Nici macar nu am fost informati ca se construieste ceva pe terenul nostru. De la primarie ni s-a spus ca nici nu exista autorizatie de construire", spune Marius Savu, un domn de aproximativ 50 de ani care reprezinta interesele batranelor.

Cu bunavointa, acesta arata hartiile doveditoare camerelor de luat vederi, dupa care se indreapta autoritar spre soferul de la Filaret pentru a ii cere acestuia sa nu isi mai traga autocarul pe terenul privat.

Terenul "calcat" e lat de 20 de metri si desparte peronul amenajat cu doua cosuri de gunoi din plastic de un drum comunal prafuit. Constantin Axinia, secretar de stat in Ministerul Transporturilor, stie povestea mai inainte ca ziaristii sa ceara informatii despre aceasta problema. "Ati fost asteptati de niste cetateni care v-au spus ca e terenul lor, nu? CFR a primit titlul pe acest teren in 1940, iar ulterior dupa 1950 dreptul a fost confirmat de un alt act administrativ de stat", spune Axinia. Secretarul de stat acuza Primaria Otopeni ca a emis drepturi de proprietate celor doua persoane fara a informa Ministerul Transportuirlor.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.