“Am lucrat cu mare drag la acest brief. Pentru SISTER a fost o oportunitate de a face mai mult, atat pentru client dar si pentru a aborda o problema sociala grava: saracia care afecteaza mii de familii din Romania. Este o realitate pe care nu putem sa o ignoram, si pe care trebuie sa o indreptam. In fond, rolul nostru, al advertisingului nu este doar de a aduce vanzari clientilor, ci si de a atinge sufletele consumatorilor, de a le oferi mai mult, de a fi alaturi de ei. “ spune Alexandra Tinjala din partea Sister.
Campania a avut doua componente esentiale: apropierea consumatorilor de Otter, prin implicarea lor directa in cauza sociala sustinuta, dar si strangerea de fonduri pentru copiii si tinerii aflati sub aripa organizatiei SOS Satele Copiilor.
SOS Satele Copiilor , este o organizatie non-guvernamentala, ce ocroteste copii care nu pot fi ingrijiti de proprii parinti, asigurandu-le o familie substitutiva si un camin permanent, pana la integrarea lor sociala si profesionala sau pana la reintegrarea in familia naturala.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Radu Ionescu, Kaiamo: ”Am vrut să pun România pe harta gastronomică a lumii”
Sursa: start-up.ro
-
Investiţiile străine directe au scăzut cu 5,46% în primele trei luni din 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Vacanța prelungită de Paște: 4 destinații românești de vis
Sursa: kudika.ro
-
Lege nouă: șoferii prinși băuți sau drogați la volan ar putea să stea la...
Sursa: wall-street.ro