"Ministerul ar fi trebuit sa lucreze pana la intrarea in municipiu. Cu toate acestea, am intrat cu DN1 pana la mijloc. Prin urmare s-a convenit ca Ministerul Transporturilor sa faca lucrarea, cu toate ca apartinea de fapt, primariei. Trebuie sa subliniez ca primaria municipiului s-a comportat ca si cum era interesul ministerului, si nu al municipalitatii", a spus Berceanu, citat de NewsIn.
In opinia ministrului, probleme ar mai fi si pentru ca sunt sute de kilometri de cabluri sub pasaj, care figureaza in proiectele facute la acea data pe partea dreapta si ele sunt descoperite ulterior pe stanga.
Potrivit ministrului transporturilor si infrastructurii, ca sa fie odata terminate lucrarile este necesara o mai buna colaborare cu Primaria Sectorului 1 si cu primaria Capitalei, iar acestia sa nu mai taraganeze aprobarile.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
Cum se reciclează: cablurile și încărcătoarele, „inima” sustenabilității mobile
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeile care redefinesc felul în care ne bucurăm de artă
Sursa: start-up.ro
-
După Auchan a venit rândul REWE: Penny deschide primul magazin autonom din...
Sursa: retail.ro
-
UniCredit Bank România și Social Innovation Solutions lansează ESG Journey
Sursa: futurebanking.ro
-
Te iubesc, dar mi-e frică de cum ar putea fi relația noastră, așa că mint și...
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Renault dă răspunsul în dezbaterea pe mașini autonome:...
Sursa: wall-street.ro