Ruta Gara de Nord-Balotesti, cu legatura spre Aeroportul „Henri Coanda“, ar urma sa fie inaugurata la sfarsitul acestei luni. Membrii Comisiei pentru administratie din Camera Deputatilor spun ca proiectul infiintarii zonelor metropolitane va fi dus la bun sfarsit anul acesta.

Din cele 23 de statii CFR existente pe reteaua feroviara din Capitala si imprejurimile delimitate din proiectul Zonei Metropolitane Bucuresti, doua vor fi folosite pentru a lega orasul de Aeroportul „Henri Coanda“.

Vestea a fost data in acest weekend de catre reprezentantii Ministerului Transporturilor si Infrastructurii (MTI), insa o verificare pe teren a detaliilor transmise de catre autoritati scoate la iveala faptul ca termenul de doua saptamani si cei 6.000 de lei alocati investitiei sunt doar vorbe.

Buftea, Corbeanca, tot aia!

„De la Gara de Nord pana la Corbeanca, calatorii vor face aproximativ 25 de minute, iar de la Corbeanca pana la Otopeni se ajunge in cinci minute“, a declarat, in urma cu doua zile, pentru NewsIn, subsecretarul de stat in MTI, Constantin Axinia. Ieri, el a declarat pentru „Adevarul“ ca punctul de oprire al trenului care va pleca din Bucuresti va fi de fapt Buftea: „Este vorba de statia aceea unde exista un pasaj subteran. Cred ca este Buftea“.

„Gara pentru aeroport“, langa DN1

Surse din cadrul Ministerului Transporturilor spun insa ca este vorba despre o eroare, in sensul ca trenul va merge pe ruta Bucuresti-Triaj Chitila-Mogosoaia-Balotesti, adica pe linia care duce spre Urziceni. Potrivit acelorasi surse, niciuna dintre garile existente pe acest traseu nu va fi folosita drept statie pentru legatura cu Aeroportul Otopeni, ci ca se va amenaja una noua, situata intre Gara Balotesti si DN1.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.