Agentia de publicitate CAP i-a transmis ieri lui Nae Caranfil o notificare prin care ii cere sa isi ceara public scuze pentru acuzatia de "furt", dupa ce regizorul a afirmat ca "Delaco Scoala", spotul publicitar la cascavalul Delaco, plagiaza una dintre scenele filmului "Filantropica".

Potrivit reprezentantilor CAP, "notificarea, transmisa prin intermediul unei societati de avocatura, exprima dezacordul fata de acuzatia de <<furt>> a drepturilor pe care le detine ca regizor al filmului <<Filantropica>>, acuzatie adusa autorilor spotului <<Delaco Scoala>>. Prin aceeasi notificare, agentia de publicitate CAP a cerut regizorului Nae Caranfil sa retracteze de urgenta declaratia de presa din data de 30 ianuarie, privind acuzatia de <<furt>>, si sa isi prezinte scuzele in mod public, pentru a inlatura prejudiciile cauzate in mod injust prin declaratia facuta".

Regizorul Nae Caranfil acuza Delaco de plagiat

Contactat telefonic de NewsIn, ca urmare a reactiei formulate de agentia de publicitate CAP, regizorul a declarat: "Daca vroiam sa fac o acuzatie de plagiat, ma duceam in instanta. Nu am folosit cuvantul <<plagiat>>. Am formulat un comentariu amar, cinic. Un comentariu nu e o acuzatie. La ziar nu acuz, la ziar comentez. Pe de alta parte, se vede cu ochiul liber ca este vorba de un spot inspirat. Cine vrea sa vada, vede".

Spotul "Delaco Scoala", cu durata de 30 de secunde, prezinta o sala de clasa in care intra patru barbati, decisi sa ii convinga pe elevi sa renunte la alimentele considerate nesanatoase. Seful grupului se repede la pachetele cu mancare de pe banci si le arunca pe jos, cu gesturi brutale, calcandu-le apoi in picioare. Apoi, la sugestia aceluiasi personaj, un alt musafir isi arata muschii la propriu, pentru a-i impresiona pe copii cu privire la efectele benefice ale consumului de alimente fara chimicale.

Directorul de creatie al agentiei care a realizat spotul (CAP), Costin Popescu, a refuzat sa faca vreun comentariu vizavi de afirmatiile lui Caranfil, precizand doar ca isi rezerva dreptul de a replica dupa aparitia materialului pe fluxul agentiei NewsIn.

Potrivit 9am.ro, dupa ce la finele saptamanii trecute, regizorul Nae Caranfil declara ca reclama la cascavalul "Delaco" plagiaza o secventa din filmul "Filantropica", realizat de el in 2002, compania de branzeturi a anuntat astazi ca spotul publicitar va incepe sa ruleze pe principalele posturi de televiziune din 6 februarie.

CAP este cea care a realizat campania de promovare, agentia de publicitate aflandu-se in slujba lui Toni Delaco inca de la primele sale aparitii in public. Cu o versiune de 20 de secunde, spotul publicitar va fi difuzat pe canalele TV de mare audienta.

"Este copiat 1 la 1 dupa secventa din film. Spotul demonstreaza lipsa de imaginatie", au declarat, pe acelasi subiect, surse din randul specialistilor in creatie, pentru NewsIn.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.