Piata de profil a Capitalei numara mai putin de 300 de unitati. Peste doua milioane de locuitori si mai putin de 300 de cafenele mereu aglomerate. Aceasta este realitatea de pe piata de profil a Capitalei.

Inca un capitol la care Bucurestiul este lasat in urma de celelalte capitale europene, unde media este de o cafenea pentru maximum 2.000 de locuitori.

Chiar si in acest context, valoarea pietei cafenelelor bucurestene a fost anul trecut de aproximativ 160 de milioane de euro.

Venituri in scadere cu 30%

Insa, criza si interzicerea fumatului in spatiile publice nedelimitate corespunzator vor avea efecte dezolante pentru piata, care va scadea in 2009 cu aproximativ 15%, potrivit lui Sebi Vasilescu, presedintele diviziei Sebra, din cadrul grupului RTC, detinut de Radu Octavian.

“Vanzarile cafenelelor bucurestene din primele saptamani ale anului in curs au scazut, in medie, cu 30% fata de aceeasi perioada din 2007”, a spus Vasilescu.

Luna ianuarie este cunoscuta in randul operatorilor ca una dintre cele mai slabe din punct de vedere al veniturilor inregistrate. In prezent, in niciuna din cele trei unitati Cup&Cino de pe piata locala nu se fumeaza, dar in cateva sapatamani vor fi deschise si astfel de cafenele.


Despre autor:

Adevarul

Sursa: Adevarul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.