Datele studiului prevad cresteri spectaculoase ale acestui tip de socializare pentru 2009 in Romania, site-urile retelelor fiind percepute de romani ca un domeniu de explorat si incitant, care tinde sa inlocuiasca treptat e-mailul.
Principala retea de socializare din Romania este Neogen, utilizata cu precadere de romanii care traiesc in mediu urban (bucurestenii detin peste 40% din traficul inregistrat).
Cu un total de peste 593.000 membri (80% in segmentul de varsta 20-40 ani), Neogen a inregistrat in 2008 o medie zilnica de 68.000 vizite in cluburile de socializare si content sharing. Serviciul de dating (Noi2.ro) a inregistrat in 2008 o medie zilnica record, de 160.000 vizite, mai informeaza reprezentantii site-ului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro