In urma incheierii inscrierilor la Festivalul de Comunicare Digitala Internetics, in concurs au ramas 222 de lucrari digitale: site-uri web, aplicatii pe suport CD-ROM, campanii online, campanii de banner-e si newsletter-e. Acestea pot fi vazute pe pagina de internet a Festivalului: www.internetics.ro.

La fel ca si la editiile trecute, cele mai multe site-uri din concurs (peste 30%) sunt site-uri de prezentare ale unor brand-uri, corporatii sau IMM-uri. In schimb, o crestere semnificativa au avut-o sectiunile de comert electronic si servicii online (aproape 20% din site-urile inscrise), ceea ce demonstreaza ca, in Romania, aceste domenii sunt in plina expansiune. Din pacate, organizatiile care ofera servicii complexe, ca e-banking si e-guvernare, nu au avut nici in acest an o prezenta semnificativa in concurs, fapt simptomatic pentru gradul de penetrare al acestor servicii pe piata romaneasca.

In ultimul an si-au facut aparitia pe piata de web design noi agentii care s-au facut deja remarcate prin calitatea lucrarilor realizate. In cursa pentru Web Agentia Anului la Internetics 2005 s-au inscris: 2Fresh Design, Avantaj Net, Creative by Nature, DNL Web Design, Firedive Interactive, HiS | Herman Internet Services, Internet Alive, The Adgency Media & Consult si Twenty.

Internetul se dovedeste a fi un mediu de comunicare din ce in ce mai atractiv. Anul acesta, pe langa agentiile de web design, s-au aratat interesate de domeniul comunicarii online si agentii de publicitate, direct marketing sau relatii publice. Printre agentiile participante se numara: A Rond, Arhexim, Arxia, Creative-Design.ro, Creative MDV International, Dot Commerce, DTP Media, E-afacere, Emblem, Five Design, Focus Multimedia, Future Vision Agency, Heep Media, Idea Highway Serv, Idip Web, Kinecto Permission Marketing, Leo Media Studio, Living Dots, MediaNet Design, Media XPRIMM, MVDmedia, My Web Master, Ninespices, Original, Ogilvy&Mather Advertising, Punct Media, Quadrant Interactive, Realmedia, Rom Net, Saatchi&Saatchi, Saturn Advertising, SixtyFourEights Group, Speed Promotion, Spotlight, Studio6, Vitrina Advertising, Webstyler, Zeppelin Design etc.

De asemenea, publicitatea online este prezenta in concurs intr-o proportie mai mare fata de anii trecuti, la aceasta editie inscriindu-se in categoria Advertising online un numar de 27 de lucrari.

Oamenii de marketing si advertising care vor sa-si testeze cunostintele in domeniul comunicarii online o pot face participand la un concurs de pronosticuri, desfasurat pe site-ul Festivalului (www.internetics.ro/pronosticuri). Concursul presupune anticiparea castigatorilor Internetics la urmatoarele sectiuni: Banner single, Banner Campaign, Campanie online, Newsletter-e pe e-mail si Web Agentia Anului.

Internetics este un proiect al agentiei Millenium Communications, organizat de Asociatia de Comunicare Ethos.

Pentru mai multe detalii contactati:

Marius Balaci
Director de PR Asociatia de Comunicare Ethos
Telefon: 021 410 06 67
Fax: 021 410 40 73
Mobil: 0721 247 568
E-mail: marius.balaci@ethos.ro


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.