Nava se afla in “Dana 0” a portului Constanta de peste 12 ani. Toate instalatiile functioneaza in conditii optime, implicit motorul, pe care echipajul il porneste in fiecare zi timp de zece minute.
Singura problema care tine submarinul la mal este bateria, pentru achizitionarea careia exista inca de acum doi ani un precontract cu firma suedeza “VARTA”. Acumulatorul nu poate fi instalat insa decat dupa ce va fi efectuata revizia tehnica in urma careia se va da un aviz cu numarul de ore in care submersibilul va mai putea functiona.
Surse din cadrul Fortelor Navale sustin insa ca nimeni nu vrea sa repare submarinul pe bani putini. Acesta ar trebui dus pentru verificari in tara in care a fost construit ori in alte santiere navale acreditate, cum ar fi cel din Polonia.
Exista si alternativa ca specialistii straini sa fie adusi in Romania. Numai ca unul dintre motivele pentru care „Delfinul“ nu este verificat e refuzul polonezilor de a efectua revizii armamentelor de provenienta ruseasca. Constructorii rusi cer prea multi bani, iar prezenta acestora intr-un port militar al unei tari membre NATO ar fi privita cu suspiciune de aliati.
Despre autor:
Sursa: Adevarul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
1 Mai cu mici și bere: la ce spune ANPC să fim atenți
Sursa: wall-street.ro