Contractul, care va fi finantat din fonduri Phare, va consta in realizarea unei cercetari privind incluziunea sociala in randul firmelor si a populatiei, crearea si distribuirea de materiale informative atat afise, cat si clipuri audiovizuale, precum si evaluarea ulterioara a efectelor campaniei.
Garantia de participare la licitatie este de 20.000 euro, fiind valabila pana pe 19 decembrie 2008. Durata contractului va fi de 12 luni de la momentul atribuirii.
Ministerul Muncii va declara drept castigatoare firma care va depune oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, pretul avand o pondere de 51% din total.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro