“Locomotiva este din anul 1909 si este realizata de un renumit constructor german de locomotive. Am pus-o acolo cu scop decorativ, intrucat aceasta gara, ca si altele din judet, are nevoie de unele decoratii”, a afirmat Tamas Sandor.
O alta locomotiva, de data aceasta un model pentru calea ferata ingusta de la Comandau, a fost achizitionata recent de autoritatile judetene pentru Complexul Tehnic Planul Inclinat. Locomotiva Diesel cantareste peste 30 de tone si ar putea fi introdusa in circuit turistic.
In prezent, cladirea garii din Sfantu-Gheorghe este degradata, multa vreme nu a avut ceasuri pe peron, sala de asteptare este frecventata de persoanele fara adapost, iar biroul pentru bagaje de mana nu functioneaza. Din pacate, spune primarul din Sfantu-Gheorghe, Antal Arpad, atat gara cat si terenul apartin de CFR, iar administratia locala nu poate face investitii in acest obiectiv.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro