CFR Calatori a activat, incepand de luni, serviciul de rezervare online a biletelor de tren in trafic intern, iar rezervarile se pot face in limita a 25% din locurile existente pe tren, a declarat, pentru NewsIn, directorul de comunicare SNTFC, Alexandru Dumitru.
Serviciul de rezervare online a biletelor se adreseaza, pentru inceput, companiilor care se acrediteaza in acest sens la CFR Calatori.

Mai mult, o astfel de firma va putea face rezervari online in baza unei comenzi, iar optiunea este valabila pentru toate trenurile si la toate clasele, "in limita unui procent din totalul locurilor puse in vanzare pe tren si stabilit de catre CFR Calatori", a anuntat compania.

"Este vorba de un procent prestabilit de CFR Calatori, respectiv 25% din locurile existente pe trenul respectiv. Firmele acreditate pot fi agentiile de voiaj si turism care vor sa preia acest serviciu. Pot spune ca este un parteneriat intre CFR SA si agentiile care vor face acest serviciu, bineinteles conform unui contract", a explicat directorul de comunicare al SNTFC CFR Calatori, Alexandru Dumitru.

El a adaugat, in schimb, ca CFR Calatori nu a stabilit, inca, o data sau un an cand va fi activat acest sistem online si pentru populatie.

Sistemul de rezervare online este un concept integral romanesc al Centrului de Informatica al CFR SA si al companiei CFR Calatori, dezvoltarea sa demarand in urma cu trei ani.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.