Pagina de profil Vodafone Music Reporter se lanseaza saptamana aceasta si va avea continut generat de utilizatori, precum si un blog care include informatii actualizate despre activitatile Vodafone Music Unlimited.
Fanii muzicii vor putea sa incarce si sa descarce continut video, dar si fotografii de la evenimentele muzicale sponsorizate de Vodafone, cum sunt Vodafone TBA in Marea Britanie sau Music Unlimited Cologne din Germania.
“Avem o calitate spectaculoasa, si anume aceea de a intelege care sunt nevoile consumatorilor nostri in termeni muzicali, pentru a-i putea angaja in experiente muzicale viitoare pline de succes”, afirma David Wheldon, brand director global Vodafone.
De aceea, prin Vodafone Music Reporter, compania planuieste sa ajunga la fanii muzicii intr-un mod care sa reflecte care sunt ultimele trenduri in materie de muzica in spatiul online, si in speta, in spatiul retelelor sociale.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro