Unealta dezvoltata de Google va fi disponibila gratuit si va concura serviciile oferite de cei de la Nielsen sau ComScore, care percep tarife destul de mari pentru acelasi lucru, dupa cum informeaza Wall Street Journal.
Companii precum Nielsen sau ComScore publica, de obicei, panouri si cercetari selective pentru consumatori, de tipul celor care promit un studiu de 150 de pagini pentru 10 centi. Acestea, spre surpinderea tuturor, nu sunt intotdeauna corecte fata de consumatori, acestia avand de pierdut.
Instrumetul dezvoltat de Google va fi capabil sa colecteze date actuale de unul singur de pe toate serverele de Internet, relateaza The Inquirer.
A permite accesul gratuit la acest serviciu ar putea parea ciudat, insa, fara indoiala, este doar o alta strategie de marketing pe care o pun in aplicare cei de la Google, care doreste sa se detaseze de concurenta si sa impinga publicitarii de competitia platita.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro