IT&C 26 Iunie 2008 04:43
Google, compania care detine cel mai mare motor de cautare din lume, va lansa in cursul acestei saptamani un nou sistem de masurare a audientei online, potrivit The Inquirer.

Unealta dezvoltata de Google va fi disponibila gratuit si va concura serviciile oferite de cei de la Nielsen sau ComScore, care percep tarife destul de mari pentru acelasi lucru, dupa cum informeaza Wall Street Journal.

Companii precum Nielsen sau ComScore publica, de obicei, panouri si cercetari selective pentru consumatori, de tipul celor care promit un studiu de 150 de pagini pentru 10 centi. Acestea, spre surpinderea tuturor, nu sunt intotdeauna corecte fata de consumatori, acestia avand de pierdut.

Instrumetul dezvoltat de Google va fi capabil sa colecteze date actuale de unul singur de pe toate serverele de Internet, relateaza The Inquirer.

A permite accesul gratuit la acest serviciu ar putea parea ciudat, insa, fara indoiala, este doar o alta strategie de marketing pe care o pun in aplicare cei de la Google, care doreste sa se detaseze de concurenta si sa impinga publicitarii de competitia platita.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.