IT&C 23 Iunie 2008 01:07
YouTube lanseaza o sectiune in care vor fi prezentate filme de scurtmetraj, dar si unele lungmetraje, ceea ce le va permite producatorilor de film din intreaga lume sa isi distribuie lucrarile si sa obtina venituri, informeaza site-ul worldscreen.com.
Noul serviciu, YouTube Screening Room, va prezenta noi scurtmetraje de calitate la fiecare doua saptamani, precum si unele lungmetraje. Serviciul va include o gama larga de filme care nu au fost niciodata vizionate de o audienta larga, precum si productii care au participat la festivaluri internationale. In prima luna de difuzare de programe, sectiunea va prezenta scurtmetraje din Norvegia, Suedia, Marea Britanie si Statele Unite, care au in distributie actori cunoscuti si regizori premiati, dar si actori care nu sunt consacrati. In urmatoarele luni, toti producatorii vor avea posibilitatea de a se inscrie online pentru a-si prezenta lucrarile pentru difuzare. Utilizatorii YouTube vor putea comunica direct cu producatorii, vor putea sa faca schimb de opinii cu alti fani si sa ofere feedback prin folosirea optiunilor YouTube pentru comentarii si rating-uri pentru filme.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.