De exemplu, atunci cand utilizatorul va cauta o melodie pe iPod va fi anuntat instantaneu care sunt posturile de radio ce vor difuza respectiva melodie in viitorul apropiat. Device-urile le vor permite utilizatorilor si sa grupeze posturile de radio dupa criteriile alese de ei – de la ordinea alfabetica pana la clasificarea in functie de genurile muzicale. In viitor, playlist-urile vor fi concepute in functie de preferintele ascultatorilor, care vor putea trimite si continut creat de ei.
Cititi mai multe in Wall-Street la Cannes Lions 2008, un proiect special dedicat Festivalului de Publicitate Cannes.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro