IT&C 10 Iunie 2008 03:55
Vanzatorii cu amanuntul permit clientilor sa efectueze tranzactii si de pe dispozitive mobile, telefonul mobil devenind al patrulea canal generator de venituri pentru comercianti, dupa magazinele propriu-zise, site-urile Web si cataloage, se arata intr-un studiu e-commerce efectuat de Cisco.

Un studiu Cisco arata ca dispozitivele mobile reprezinta o oportunitate semnificativa de dezvoltare pentru domeniul comertului cu amanuntul, asigurand consumatorilor un canal nou pentru achizitionarea de produse. Al treilea studiu anual al companiei despre e-commerce indica faptul ca dispozitivele mobile se alatura rapid magazinelor propriu-zise, site-urilor Web si cataloagelor, devenind un canal important pentru comertul cu amanuntul.

Aparitia conectivitatii sociale (social networking) si a tehnologiilor avansate pentru mobilitate a redefinit experienta online si permite vanzatorilor cu amanuntul sa beneficieze de noi surse de venituri prin implementarea de strategii de mobilitate, potrivit Cisco.

„Mobilitatea asigura o oportunitate noua de generare de venituri pentru vanzatorii cu amanuntul si deschide o noua epoca in comertul multicanal cu amanuntul. Comertul multicanal cu amanuntul a devenit o retea de puncte de comunicare cu clientela la nivelul magazinelor, al cataloagelor, al dispozitivelor mobile si al Internetului. Pentru a profita de avantajele oferite de comunicatiile mobile, vanzatorii cu amanuntul trebuie sa inceapa sa ofere clientilor "magazine interconectate” a declarat vicepresedintele Retail/CPG Practice, IBSG, Dick Cantwell.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.