"Aceste piete se apropie de un moment capital. In aceste tari, gradul de penetrare a Internetului este de peste 20%”, a declarat Mehta, citat de Globe and Mail.
Publicitatea online din statele emergente reprezinta doar 2% din sumele totale cheltuite in acest sector, in comparatie cu peste 15% in Marea Britanie si 10% in Statele Unite.
Piata de publicitate online din Europa a atins in 2007 valoarea de 11,2 miliarde de euro, cu 4 miliarde mai mult decat in 2006, potrivit Interactive Advertising Bureau Europe (IAB).
Rata de crestere a pietei europene de publicitate interactiva a crescut anul trecut cu 40%, fata de cea americana care a avansat cu 26%, pana la o valoare neta de 14,5 miliarde de euro.
Mai mult de 130 de milioane de utilizatori ai Internetului folosesc serviciile Yahoo pe pietele emergente din Asia de Sud-Est, India si America Latina si 500 de milioane la nivel mondial.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mai multe hoteluri de pe litoralul bulgăresc ar putea rămâne închise din...
Sursa: wall-street.ro