IT&C 20 Mai 2008 03:22
Retailul online din Statele Unite a crescut in vanzari cu 13,4% in primul trimestru din an, fata de aceeasi perioada din 2007, pana la 33,8 miliarde de dolari (21,8 miliarde euro), datorita variatiilor la preturi, afisate din cauza trecerii de la un sezon la altul, relateaza eMarketer.

Vanzarile totale facute in comertul online in primul trimestru din an au fost estimate la 1.024 de miliarde de dolari (661 miliarde euro), cu 1% mai mult fata de ultimul trimestru din 2007.

De asemenea, vanzarile e-commerce au reprezentat in primul trimestru din 2008 doar 3,3% din piata totala a comertului.

Cu toate acestea, cifrele sunt insignifiante, comparativ cu anul trecut, cand retailul online a crescut cu 19,8%, fata de anul precedent lui 2007.

“Acest lucru demonstreaza ca incetinirea procesului economic are efecte pregnante asupra populatiei americane”, a declarat Jeffrey Grau, senior analyst eMarketer.

Totusi, vanzarile in acest sector ar fi scazut oricum, este de parere Grau, chiar daca nivelul economic din Statele Unite nu s-ar fi incetinit, mai ales ca, din 2003, e-commerce-ul a crescut datorita cumparatorilor deja existenti, si
nu noilor cumparatori.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.