IT&C 12 Mai 2008 02:50
Show-ul CERF nu s-a intins decat pe 5 pavilioane (13, 14, 15, 16, 17) din cadrul complexului Romexpo. Majoritatea reprezentatilor a fost alcatuita din firme autohtone, magazine consacrate, publicatii renumite si operatori bine cunoscuti de telefonie mobila.

Oamenii au venit cu mic, cu mare, sa admire fetele frumoase si produsele pe langa acestea isi miscau incet formele, sa asculte muzica, sa se joace si sa se simta in principal bine.

Chiar daca numele grele din industria IT&C nu s-au inghesuit sa ia parte la CERF, companiile deja prezente la noi in tara au facut o treaba pe cinste. Au fost cateva standuri care pur si simplu ne-au dat pe spate.

Nu putem sa nu amintim (din nou) de standul Eset, cu brunetele care erau mai mult dezbracate si se odihneau pe niste scaune, in vazul tuturor (in principal al barbatilor).

Insa cel mai tare stand a fost, in opinia noastra, cel al companiei Romtelecom: culori, culori si iar culori. Tuburile de vopseluri plasate peste tot, castelul si fetele cu umbrele multicolore au compus un stand imens care a fost foarte vizitat.

Spate in spate cu Romtelecom s-a aflat Cosmote, unde verdele deja bine cunoscut a fost culoarea dominanta. Cosmote a adus o bucata dintr-o strada, cu indicatoare, canapele, plasme la greu, multe telefoane expuse si cele mai cool console de jocuri.

Vodafone a oferit basi fara numar, jocuri interactive, concursuri, cele mai tari telefoane ale momentului si multa voie buna. Surprinzator, Orange a fost chiar monoton, fara personajele celebre care ar fi putut face legea la CERF.


Despre autor:

PlugIn

Citeste articolul integral in PlugIn

Sursa: PlugIn


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.