Campania de promovare pentru CERF 2008 se ridica la peste 200.000 de euro si este suportata de catre Expotec, firma specializata in organizarea de evenimente in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor.
Expotec s-a ocupat de campania de promovare si anul trecut, investitia ridicandu-se la 170.000 de euro.
“O data pe an, in cadrul CERF, principalii jucatori din domeniul IT&C isi expun cele mai recente tehnologii si produse, oferind vizitatorilor sansa de a gasi intr-un singur loc oferte variate pe care le pot compara pentru a alege in final ceea ce li se potriveste cel mai bine”, a declarat Voicu.
In cadrul CERF vor fi lansate in Romania produse si tehnologii noi, iar cele 116 firme participante isi vor promova produsele si solutiile de ultima generatie care vor putea intra pe piata romaneasca in urma parteneriatelor stabilite la CERF.
Despre autor:
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
TEDi continuă expansiunea în România și se apropie de borna de 40 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Hamas acceptă propunerea de armistițiu, în timp ce Israelul bombardează Gaza
Sursa: wall-street.ro