IT&C 23 Aprilie 2008 04:31
Nokia a incheiat un parteneriat cu Sony BMG, prin care casa de discuri ofera acces gratuit timp de 12 luni la piesele marcii din serviciul "Comes with Music", dupa ce in decembrie semnase un acord similar cu marca Universal.
Avand primele doua marci din lume alaturi, Nokia ar putea atrage si companii mai mici din domeniul muzical, ceea ce i-ar crea posibilitatea sa concureze sistemul larg raspandit de plata individuala pentru fiecare melodie, practicat in vanzarea de muzica in format digital.

"Adaugarea Sony BMG celor de la Universal este un pas semnificativ si ne asteptam ca alte marci importante sa aleaga aceeasi directie inainte de finalul anului", a spus Ben Wood, directorul departamentului de cercetare al grupului de cercetare industriala CCS Insight.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.