IT&C 15 Aprilie 2008 03:03
Compania a anuntat ca a vandut anul trecut 70,7 milioane de telefoane mobile in China, cu 38,6% mai mult decat anul precedent, ceea ce a determinat nominalizarea Chinei ca fiind cea mai mare piata din lume pe segmentul de telefoane mobile Nokia, editeaza Business Week.

Nokia domina piata chineza (unde vanzarile reprezinta 16% din vanzarile totale ale companiei), fapt care se datoreaza, in principal, abilitatii companiei de a invata regulile de “supravietuire” intr-o astfel de regiune si, totodata, strategiei sale de adaptare la cererea pietii respective.

In ceea ce priveste ultimul trimestru din 2007, Nokia a sustinut 35,3% din actiunile pietei de telefonie mobila din China, potrivit companiei de cercetare Analysys International.

Printre cei mai aprigi competitori ai producatorului de mobile se numara Samsung, care a detinut 13,2% din piata chineza.

Avantul companiei Nokia nu se opreste, insa, aici, aceasta planuind sa vanda accesorii de mobile pentru compania chineza P&T Appliances in valoare de 2 miliarde de dolari (1,26 miliarde euro), dupa cum arata sursele Business Week.

Succesul companiei pe piata din China se datoreaza, in mare parte, unei strategii inovatoare de distributie.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.