Nokia domina piata chineza (unde vanzarile reprezinta 16% din vanzarile totale ale companiei), fapt care se datoreaza, in principal, abilitatii companiei de a invata regulile de “supravietuire” intr-o astfel de regiune si, totodata, strategiei sale de adaptare la cererea pietii respective.
In ceea ce priveste ultimul trimestru din 2007, Nokia a sustinut 35,3% din actiunile pietei de telefonie mobila din China, potrivit companiei de cercetare Analysys International.
Printre cei mai aprigi competitori ai producatorului de mobile se numara Samsung, care a detinut 13,2% din piata chineza.
Avantul companiei Nokia nu se opreste, insa, aici, aceasta planuind sa vanda accesorii de mobile pentru compania chineza P&T Appliances in valoare de 2 miliarde de dolari (1,26 miliarde euro), dupa cum arata sursele Business Week.
Succesul companiei pe piata din China se datoreaza, in mare parte, unei strategii inovatoare de distributie.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro