IT&C 14 Aprilie 2008 03:21
Vanzarile la muzica de pe Internet vor detine 40% din vanzarile globale de muzica, pana in 2012, arata o cercetare realizata de In-Stat, citata de eMarketer.

In 2007, vanzarile la muzica din mediul online au reprezentat doar 10% din vanzarile totale de muzica, fata de 6%, cat reprezentau in 2006.

Cresterea va fi impulsionata de expansiunea conexiunilor la Internet prin cablu si de cererea mare de download a muzicii de pe Internet. De asemenea, cataloagele de muzica vo in spatiul digital, scrie eMarketer.

In plus, piata de muzica in segmentul telefoniei mobile a inceput sa se dezvolte, mai ales in Japonia, ceea ce denota un potential factor de crestere a pietei de muzica pe Internet.

Publicitate pe acest site
“Pirateria de muzica din mediul online continua sa fie o provocare pentru furnizorii serviciilor de muzica online”, a declarat Stephanie Ethier, analist In-Stat, mai ales dat fiind faptul ca majoritatea respondentilor care au accesat videoclipuri online (72,3%) in 2007, nu au platit pentru continutul vizualizat pe Internet.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.