IT&C 8 Aprilie 2008 05:24
Companiile implicate in fenomenul platformelor de socializare incep sa incheie aliante, sa vina cu strategii, sa atraga cit mai multi investitori pe o piata dinamica, dar din care nu lipsesc si capcane pentru cei tineri.

Toata aceasta forfota in industria on-line se explica prin dorinta retelelor de socialize de a-si asigura o prezenta cit mai consistenta pe o piata care ar putea ajunge la 2,4 miliarde de dolari in 2012, potrivit unui raport al companiei Datamonitor.

Cea mai importanta miscare din acest domeniu o reprezinta recent anuntata alianta dintre Google, MySpace si Yahoo!, alianta concretizata prin crearea unei fundatii ce sprijina platforma OpenSocial.

Google a lansat OpenSocial la sfirsitul anului trecut, cu scopul simplificarii crearii si adaptarii aplicatiilor pentru site-urile de socializare, MySpace fiind unul dintre primii sustinatori, ai proiectului. Sustinerea Yahoo! pentru acest proiect poate fi interpretata si ca parte a strategiei care abordeaza respingerea ofertei de preluare venite din partea Microsoft.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.