Desi nimeni nu se astepta ca oficialii Yahoo! sa anunte noutati in ceea ce priveste serviciile online diferite, se pare ca gestul lui Steve Ballmer le-a schimbat planurile.
"AMP" este denumirea noii versiuni a sistemului de publicitate online dezvaluit duminica dupa-amiaza de Yahoo!, un sistem construit in asa fel incat veniturile companiei sa creasca, dar si impactul pe care-l au reclamele asupra utilizatorilor. Upgrade-ul sistemului existent va fi facut abia la toamna, mai precis la inceputul lunii septembrie.
Pana la lansarea publica, numai reclamele vor aparea pe site-urile a 600 de ziare si reviste. Hilary Schneider, director executiv al diviziei care se ocupa de solutii globale in cadrul Yahoo!, a explicat ca atat cei care vor cumpara spatiu publicitar prin AMP, cat si cei care vor oferi spatiu pe site-urile lor pentru afisarea reclamelor vor avea de castigat.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro