IT&C 4 Aprilie 2008 06:34
MySpace, reteaua sociala detinuta de News Corp., a lansat MySpace Music, un serviciu ce va fi coordonat alaturi de trei case de discuri.

Serviciul pe care il vor lansa acestia se va numi MySpace Music, si va fi integrat in cadrul celui mai popular site social, acesta luand nastere ca un suport de lansare pentru bandele existente pe piata, care vor sa intre in contact cu fanii pasionati de muzica lor.

Noul serviciu va oferi, fara costuri, muzica, pentru urmatoarele trei sau patru luni, oferind utilizatorilor posibilitatea de a descarca muzica in format mp3, melodii pentru telefonul mobil si de a cumpara bilete la concerte sau obiecte promotionale.

MySpace Music va promova topurile printr-un format digital, pentru a concura cu iTune-urile celor de la Apple, care s-a dovedit a fi al doilea mare retailer de muzica din Statele Unite, dupa magazinele Wal-Mart.

Oferta MySpace va da utilizatorilor posibilitatea de a descarca si asculta videoclipuri sau sonerii de telefoane mobile, impreuna cu elemente asemanatoare acestora enuntate, precum oferirea de bilete la concerte sau alte bunuri, arata LA Times.

“Aceasta noua optiune va da cu siguranta batai de cap serviciului iTunes”, a declarat un director din industria muzicala. “Serviciul iTunes este un magazin de descarcari de melodii. De cealalta parte, noul joint venture nu este numai un magazin virtual, ci si o comunitate de oameni. Asadar, MySpace Music ofera o multime de produse care nu sunt disponibile serviciilor iTunes”, a adaugat acesta.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.