Desi Yahoo nu s-a decis daca va accepta oferta facuta de catre Microsoft, compania gigant de Internet continua sa lanseze noi produse, care va ajuta compania sa-si creasca veniturile. Versiunea Shine lansata de Yahoo urmareste sa obtina succesul inregistrat cu Yahoo Finance, Sports si News, arata LA Times.
Shine va strange informatii din revistele pentru femei si de pe bloguri si va avea o voce distincta fata de acestea, a declarat Brandon Holley, care s-a alaturat echipei Shine, ca editor, dupa ce a lucrat cu Elle Girl si Jane.
“Shine va fi ca un magnet pentru femeile care cauta un loc unde sa gaseasca toate informatiile de care au nevoie, realizat special pentru ele”, a adaugat Holley.
Femeile reprezinta o audienta dezirabila pentru marketerii online, mai ales pentru ca numarul acestora este mai mare decat al barbatilor – exista 81 de milioane de femei cu varsta mai mare de 18 ani in Statele Unite, care intra pe Internet, fata de 77,8 milioane de barbati, conform unor date furnizate de eMarketer.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Investimental lansează un nou instrument de investiții
Sursa: futurebanking.ro
-
Mona Lisa, ”cea mai dezamăgitoare” operă de artă din lume, ar putea fi mutată
Sursa: wall-street.ro