IT&C 1 Aprilie 2008 01:52
Apple a fost desemnat brand-ul cu cel mai mare impact asupra consumatorilor din intreaga lume, iar Microsoft si brandul national al SUA sunt pe lista celor care au nevoie sa fie schimbate, potrivit unui studiu realizat de publicatia electronica Brandchannel.com pe 2.000 de respondenti, intre 24 februarie si 9 martie.

Cercetarea oraganizata de publicatia electronica le cerea respondetilor sa identifice marcile cu cel mai mare impact asupra vietii fiecaruia si sa explice cum le influenteaza acestea comportamentul si perspectivele asupra lumii si nu tine cont de valoarea financiara a brandului.

Apple a obtinut cele mai multe voturi in sase categorii, printre care brandul cel mai inspirator si cel fara care nu se poate trai.

“Apple a castigat cu siguranta inimile si mintile conducand cele mai multe dintre categorii. Altele, printre care si brandul national al Statelor Unite, au mare nevoie de ajutor pentru rebranding, potrivit cititorilor nostri”, a declarat editorul publicatiei, Jim Thompson.

Microsoft si Google sunt alte branduri din industria IT care s-au regasit printre alegerile respondetilor.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.