YouTube ofera informatii demografice advertiserilor Astfel, compania spera sa transforme site-ul YouTube intr-unul interactiv, in care marketerii isi pot testa mesajele, a declarat Tracy Chan, product manager al YouTube.
Noul program se numeste YouTube Insight, si furnizeaza o imagine de ansamblu detaliata in ceea ce priveste popularitatea videoclipurilor, atat referitoare la cadrul temporal, cat si la cel spatial, care a fost ignorat in Statele Unite.
YouTube furnizeaza informatii analitice elementare creatorilor de videoclipuri, inca de la introducerea acestora, precum: numarul vizitelor videoclipului respectiv, rating-ul acestora si numarul de comentarii postate.
Publicitate pe acest site
Advertiserii, in schimb, vor primi informatii mai sofisticate referitoare la videoclipurile uploadate pe site, conform International Herald Tribune.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Irina Columbeanu revine la pasiunea pentru artă. Tânăra își prezintă...
Sursa: kudika.ro