Piata romaneasca a ramelor digitale este estimata la cateva zeci de mii de unitati, dar retailerii spun ca in acest an cresterile vor fi explozive.

Vremea fotografiei pe hartie a apus. Au mai ramas fotografii “de arta”, din cand in cand expozitii de­dicate sau cei care vor sa aiba in casa un album cu fotografii de la anumite momente speciale: nunta, botez etc.

Dar cum ciclicitatea este parte a vietii, si in acest domeniu se petrec reveniri, sub semnul tehnicii. De ceva vreme, tot mai multi producatori scot pe piata modele de rame digitale. Un ecran LCD, me­morie interna (slot de card), USB (sau Wi-Fi), baterie, slide-show, iata pe scurt descrierea unui asemenea dispozitiv.

Sony a produs rame foto inca din 1999 (PHD-A55), dar la acel moment piata nu era interesata de asa ceva. In Romania, un model de rama di­gi­tala Philips facea parte din atractiile de la HiFi Arena, editia 2005. Vanzarile nu sunt mari, iar ma­joritatea cum­pa­ratorilor le prefera pentru cadouri. “Varful de van­zari pentru rame di­gitale il inregis­tram in luna decembrie (perioada Craciunului), Ziua Indragostitilor, 1-8 Martie”, spune Marius Dinu, product manager eMAG.

In luna decembrie a anului trecut, magazinul online eMAG a vandut de 850 de unitati, dintr-un total de 1.130, pe parcursul intregului an 2007. “O data cu ieftinirea acestui tip de produse, dar si cu marirea portofoliului de branduri pe acest segment, estimam ca pe anul 2008 vom asista la o explozie a vanzarilor de rame digitale si estimam ca vanzarile noastre in acest an vor fi de peste 10.000 de unitati”, ne-a declarat oficialul eMAG.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.